.

.
Opowiadanie jest mojego autorstwa, które powstało na podstawie strzępków moich snów z EXO ;)

poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Comeback.

Wróciłam. Zarówno EXO jak i ja też.
Przepraszam, że dopiero teraz się odzywam. Nie było mnie tu całe wieki (serio, nie pamiętam, kiedy ostatni raz odwiedziłam własnego bloga). Choć niektórzy myślą, że to łatwe, tak naprawdę nie jest łatwo pogodzić pracę z nauką, a dodać do tego jeszcze opiekę nad blogami i pisanie, wychodzi jedna, wielka, tykająca bomba. Niestety, nie potrafię robić tylu rzeczy na raz, nad czym bardzo ubolewam, bo wtedy życie byłoby znacznie prostsze :(
        Na jakiś czas musiałam "odpocząć", co wiązało się z tym, że unikałam bloggera jak ognia, a potem już coraz trudniej było mi się przemóc, by cokolwiek zrobić w tym kierunku. Comeback EXO jakby mnie kopnął i zachęcił do działania, bo po obejrzeniu teaserów zdałam sobie sprawę, że to opowiadanie zbyt wiele dla mnie znaczy, żeby je porzucić i nie kontynuować pisania kolejnych rozdziałów. A przez te kilka miesięcy, słuchając, oglądając czy czytając na ich temat, myślami ciągle wracałam do tej opowieści, którą stworzyłam.
        Nie wiem ilu z Was ciągle tu zagląda, rozczarowani brakiem nowych notek czy jakiegokolwiek odzewu ode mnie, ale jeśli mimo wszystko wciąż jesteście, dziękuję :* Tym samym chcę zaznaczyć, że nowe rozdziały z całą pewnością się pojawią, ale z przykrością też muszę Was poinformować, że nie zaczną się pojawiać regularnie (tak jak kiedyś...tęsknię za tym), nie prędzej niż w połowie czerwca (do czasu, aż zdam egzaminy). Wiem, to szmat czasu, ale muszę na spokojnie skupić się na nauce, bo jestem w nerwach, a nie chciałabym zawalić roku. Mam nadzieję, że to zrozumiecie :)
        Proszę, wyczekujcie z niecierpliwością nowych teledysków EXO, jak i nowego rozdziału. Jeśli kogoś zraziłam przez moje zachowanie, to bardzo przepraszam, bo nie miałam takiego zamiaru. Dziękuję.
        
        

30 komentarzy:

  1. To ja już czekam na czerwiec. :D
    Hwaiting. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm... Będę na ciebie czekać z niecierpliwością. Powodzenia na egzaminach!

    OdpowiedzUsuń
  3. O mój drogi Baozi! Krystal dodała post! aaaa!!! xD
    dobra już się uspokoiłam :P
    Ekhm...
    Więc tak, czekam na tej ukochany czerwiec, bo chce się dowiedzieć w końcu co będzie dalej w ff ^^
    Już się nie mogę doczekać~~~ *-* (ta... emotki nie wyrażają mojej radości xD)
    Ja nie wiem jak ja przeżyję własne testy, ale tobie życzę z całych sił powodzenia! ♥
    No i weny oczywiście! Żebyś miała duuuużo nowych pomysłów kochana! :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc bardziej się rozczarowałam, kiedy nie widziałam żadnych nowych komentarzy XD Wiedziałam, że nie masz czasu i byłam pewna, że nie będzie nowego rozdziału :) Chociaż, jak nie dawałaś znaku życia myślałam, że nie żyjesz :o XD Nawet nie wiesz, jak się ucieszyłam, kiedy zobaczyłam ten post ^^
    Mogę czekać, bo mam pewność, że na pewno nowy rozdział ujrzy światło dzienne ! :D
    Tak więc hwaiting i powodzenia z egzaminami ! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yah, jak mogłaś tak pomyśleć?! Oczywiście, że żyję, chociaż moją dłuuugą nieobecnością można było tak wywnioskować, przepraszam xD

      Usuń
  5. Hej Słońce~ ^^
    Dobrze, że się odzywasz, bo już się zaczynałam martwić ;)
    Cieszę się, że wszystko jakoś Ci idzie. Wpadnij czasem na facebooka, bo za niedługo zaspamuje Ci skrzynkę xD
    Hwaiting <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz za to >.< Niedobra Krystal >.<
      Obiecuję, że tam wpadnę xD

      Usuń
  6. Jak dobrze, że wróciłaś :D Już zaczynałam się martwić tym, że tak zniknęłaś. Czekam cierpliwie na rozdział i życzę ci powodzenia na tych egzaminach (nauka nade wszystko). Hwaiting!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że dajesz znaki życia :)
    Uwielbiam czytać Twoje blogi, więc zaczekam do czerwca.
    Powodzenia na egzaminach. Hwaiting!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tu nadal jestem i wpadam, cieszę się że nie zapomniałaś całkowicie o tym blogu. Jednak czekać do połowy czerwca... :( ALE przynajmniej mam pewność, że się pojawią haha~ Czekam z niecierpliwością. <3
    ~Rin

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham twojego bloga i z niecierpliwością poczekam na rozdziały czekając również na comeback Exo i teledysk do piosenki overdose.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! XDDDD Wiedziałam że o nas nie zapomnisz! (Jesteśmy zbyt męczący by nas zapomnieć :D) Czekam cierpliwie i życzę duuuuuużo weny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak bardzo xD Cały czas o Was myślałam xD

      Usuń
  11. Wchodzę prawię codziennie by sprawdzić czy coś dodałaś. <3 To mnie trochę uspokoiło. xD Trzymam kciuki za twoje egzaminy. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak się cieszę, że wróciłaś :) <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jjjjeeesssttt już nie mogę doczekać się czerwca :)
    Spokojnie zdaj egzaminy i szybko do nas wracaj :*
    Hwaiting <3

    OdpowiedzUsuń
  14. nareszcie jakiś znak życia <3
    powodzenia przy egzaminach :3
    i nie martw się, czekaliśmy tyle to i doczekamy do czerwca ^^ hwaiting!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojojojojoj xD ale fajnie. Juz mialam isc spac ale mimo wszystko cos sprawilo zebym tu zajrzala. Bardzi dobrze, ze juz wracasz.
    Znalazlam twojego bloga jakies 2-3 miesiace temu, gdy bylam na feriach zimowych. Troche sie nudzilam, wiec znalezienie twojego bloga bylo blogoslawienstwem. Na dodatek masz bardzo dobry styl pisania, dzieki ktoremu odrazu wcisnelam Cie do krociutkiej listy moich ulubionych blogerow. I rozumiem, bardzo dobrze, nauka narazie najwazniejsza. Niestety wiekszosc blogerow, ktorych obserwuje rowniez ma ten sam problem. (Chociaz problemem tego nie powinnam nazywac.) Jakos sie przetrzyma, ne? xD Fajnie, ze znow jestes. Masz talent i jestes bardzo pomyslowa. Dobrze, ze nie zrezygnowalas z tego.

    Pozdrawiam, Menma

    PS- Milej nauki i powodzenia! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Cieszę się, że moje opowiadanie pomogło ci w czasie nudy i mam nadzieję, że nie pożałujesz dalszego go obserwowania i czytania <3

      Usuń
  16. Rób to co musisz i ucz się jak najlepiej! Ja mogę czekać kolejne tyle czasu ile czekałam teraz... No problem XD I tak... Na pewno będę wyczekiwać EXO ale równie mocno nowych rozdziałów... XD Także... Hwaiting~ I nigdzie się nie śpiesz, z pewnością my wszyscy za tobą zaczekamy! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Comeback Krystal - loading
    MV EXO - loading
    XD
    Fighting~! :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Chociaż coś:) Chyba bd musiała sama przeczytać całe to swoje zaczepiste opowiadanie, żeby sobie przypomnieć;)

    OdpowiedzUsuń