.

.
Opowiadanie jest mojego autorstwa, które powstało na podstawie strzępków moich snów z EXO ;)

wtorek, 6 maja 2014

Zapowiedź.

Surprise! EXO wydało MV do "Overdose", więc czuję się zobowiązana...uchylić Wam rąbka tajemnicy nowego rozdziału. Mam nadzieję, że dzięki temu choć troszkę będę "usprawiedliwiona" za swoją tak długą nieobecność. Enjoy :)


[...]

Tak wiem, niezły ze mnie tchórz, ale nic na to nie poradzę. Kto do cholery uczynił mnie królową na Exoplanet

- Nie jestem dzieckiem... 
- Nie, nie jesteś. Ale bierzemy za ciebie odpowiedzialność, jesteś naszą królową...

Czy to...to się nazywa prawdziwą przyjaźnią? Czy czymś innym?

- To był rozkaz? 
- Może.

- W porównaniu do Ziemi, Exoplanet wydaje się być trochę dziwną planetą. Tutaj wszystko jest takie...nowoczesne.

- Nie zawsze bycie kimś wyżej oznacza, że trzeba być kimś idealnym, bez wad...liczy się to, co masz w sercu...

Przestań prawić mi komplementy, bo przysięgam, że cię zabiję... 

[...]

Ciąg dalszy w czerwcu.

16 komentarzy:

  1. No nie! Teraz jeszcze bardziej nie mogę się doczekać! xD
    Cieszę się, że mimo obowiązków jesteś w stanie powrócić razem z EXO i napisać choć trochę na blogu. Z zapowiedzi wnioskuję, że naprawdę warto będzie czekać do czerwca, choć w to akurat nie wątpiłam ani razu ;)
    Jestem pewna, że wprowadzisz jeszcze wiele zaskakujących rzeczy do tej historii, więc nie pozostaje mi nic innego, jak czekać ^.^
    Hwaiting!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, że nadużywam twojej cierpliwości xD Zresztą, nie tylko twojej xD
      Dziękuję, że we mnie nie zwątpiłaś :*

      Usuń
  2. No Kużwa, dawaj szybko ten rozdział, bo ja się doczekać nie moge. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Omomom *-* Teraz to się zajarałam XD Będę cierpliwa,poczekam XD

    OdpowiedzUsuń
  4. omo *-*
    Już się nie mogę doczekać~
    Tyle pytań w głowie się roi od przez te fragmenty które dodałaś :3
    Czekam na ten upragniony czerwiec ^-^
    Hwaiting! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. O matulu tak się cieszę, że wracasz, a wczoraj się zastanawiałam kiedy coś dodasz XD
    P.S. napisałam do ciebie na facebooku ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest piękne ♥
    Jak ja tęsknię za czerwcem ;-; Ale poczekam ^^

    Hwaiting i pozdrowionka ^^ !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy ty możesz z łaski swojej ruszyc w koncu dupcie i napisac kolejny rozdzial, a nie wciąż dodawać jakies ogloszenia? rezygnowac, wracac? To nie ma sensu. zacznij pisac wtedy kiedy masz na to czas, ochote i po prostu odpuść. zdecyduj sie. tak samo jest ze scenariuszami... Pisz w miarę regularnie albo na dobre zamknij blog i tyle w temacie. nie jestes maszyna do pisania i ja to rozumiem, ale określ się w końcu i trzymaj tego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ci się nie podoba to przestań czytać i po problemie. Ja wolę poczekać pół roku niż żeby zamknęła bloga :/

      Usuń
    2. Chcę pisać, ale to nie moja wina, że mój czas jest ograniczony. Jeśli ty masz go zanadto, żeby pisać takie komentarze, to gratuluję, bo chętnie "kupiłam" trochę wolnego czasu...co jest niemożliwe.
      Bloggerów jest mnóstwo, więc gdyby każdy z nich myślałby w ten sposób i z różnych powodów zaniedbywałby blogi, nikt nie miałby czego czytać.
      A bloga nie mam zamiaru zamykać.

      Usuń
  8. Jak możesz mi to robić?! Teraz to ja nie wiem czy wytrzymam do czerwca. :c

    OdpowiedzUsuń
  9. http://opowiadaniakpop.pinger.pl/m/20836385 Nie wiem czy o tym wiedziałaś, ale wydaje się to trochę być dziwne. I jeszcze ktoś inny się podpisał. ;OOOO No cóż...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info - nie pozwolę, by ktokolwiek kradł moją twórczość.

      Usuń