.

.
Opowiadanie jest mojego autorstwa, które powstało na podstawie strzępków moich snów z EXO ;)

czwartek, 5 grudnia 2013

Ogłoszenie parafialne. Znowu?

Tutaj Krystal ^^ Tak, wciąż żyję xD
Przepraszam Was, że ciągle obiecuję Wam nowy rozdział (jak i scenariusz na moim drugim blogu) i nie dotrzymuję słowa >.< Ostatnio jestem taka drażliwa...taka zła! Chyba złapała mnie jakaś chandra i za nic nie chce mnie puścić - i to głównie z tego powodu nie zdołałam dokończyć ani scenariusza ani rozdziału.
          Nie mam na nic siły, przygnębia mnie wszystko: praca, pogoda, szkoła, dom. W dodatku, gdy pomyślę o Was, że czekacie na mnie czy notkę na blogu, szlak mnie trafia, bo nie mogę się wywiązać z obiecanego zadania :(
          Niemniej jednak, brakuje mi Was i blogów, dlatego też zmusiłam się do napisania tej smutnej, ale i z drugiej strony wesołej informacji, bo nie mogę od tak porzucić pisania i wsparcia, którym mnie obdarowujecie, dziękuję :*
          Nie obiecuję. Nie podaję konkretnej daty. Po prostu piszę. Dodam nowy rozdział, gdy poczuję się lepiej, więc nie zapomnijcie o mnie! ♥

166 komentarzy:

  1. Ach, widzę, że nie tylko mnie zimowa chandra ogarnęła. Nie śpiesz się i dodaj rozdział kiedy będziesz miała ochotę. My poczekamy~! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę szkoda,ale rozumiemy... Więc nie naciskamy i cierpliwie czekamy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie martw się ;* My, znaczy ja na pewno będę czekała na nowy rozdział choć musiałabym to robić przez rok! :D Także no weny i dobrego humoru życzę ;* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod komentarzem tej o to BABY :3

      Usuń
  4. Kto by o tobie zapomniał, kochana? Ja wręcz czekam cierpliwe na toje pojawienie się z podwójną mocą siły i weny! ^^ Czego oczywiście Ci życzę z całego serduszka, bo domyślam się, jak się mozęsz czuć. ^^ Nie martw się, my nie myślimy, że nas opuściłaś czy też zapomniałaś. Wyjaśniłaś przecież wcześniej, jak i znowu teraz swój powód nieobecności, więc zrozumiemy i będziemy czekały/li na ciebie. ;**
    Pozdrawiam~! :****

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję,że szybko dostaniesz weny i wreszcie napiszesz kontynuację ostatniego rozdziały,który urwałaś w takim budzącym napięcie momencie,ale póki co czekam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Podpisuję się pod postem powyżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przed nowym rokiem? Na bank ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę dodaj następny rozdział, nie bój się na pewno będzie wspaniały tak jak reszta. Masz talent i proszę dodawaj posty częściej bo ta niepewność mnie dobija :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach... Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału. Czekam i czekam. ;3 Maaasz ogromny talent do pisania! Pozdrawiam i życzę weny. ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kristal proszę określ się kidy dodasz następny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozdział wciąż się pisze, więc jeszcze troszeczkę to potrwa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekamy,czekamy,ale mam przeczucie,że nie tylko mnie ta niepewność zabija :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mogę się już doczekać!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. A tutaj nadal pusto ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. Coraz bliżej Nowego Roku,a to oznacza(mam taką nadzieję),że coraz bliżej do nowego rozdziału. Mogłabyś nam trochę ukrócić te męki???

    OdpowiedzUsuń
  16. Krystal kiedy ten następny rozdział. Nie moźemy siię już doczekać. Napewno będziie świetny więc dodawaj szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam niecierpliwie;)
    katnissss z Wattpada

    OdpowiedzUsuń
  18. Krystal błagam cię,już nie proszę,ale błagam:
    Dodaj wreszcie ten rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  19. Krystal,a co ty na to by dodać ten rozdział w wigilię,wiesz taki świąteczny prezent od ciebie dla nas,no chyba,że nie masz czasu,to rozumiem,ale mimo to proszę,żebyś określiła się chociaż tak mniej więcej,żebym oszczędziła sobie czasu na przeglądanie tego bloga milion razy dziennie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Wigilię? Myślę, że to byłby fantastyczny prezent ode mnie dla Was na święta *_____*
      Wciąż pracuję nad nowym rozdziałem, a że kończę pisanie scenariusza, mam nadzieję ruszyć pełną parą z rozdziałem :)

      Usuń
  20. Widzę, że już się przymierzasz do napisania dalszego rozdziału i opublikowania go, a ja mam małą prośbę.. :D Czy mogłoby być więcej Chanyeola? Nie wiem czy go nie lubisz, bo jeśli tak to ciężko będzie o nim pisać, ale jeśli tak nie jest to więcej go tam! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto powiedział, że nie lubię Chanyeola? Oczywiście, że go lubię <3
      Na pewno będzie go więcej w przyszłości, bo nie jest to łatwe od tak pisać o wszystkich jednocześnie :D

      Usuń
    2. Och, rozumiem Cię, rozumiem. Pisać jednocześnie o 12 osób nie jest łatwo z pewnością. :3 I cieszę się, że będzie go więcej. Yay! :D

      Usuń
    3. Nie obiecuję dokładnie kiedy będzie go więcej, ale spróbuję coś wykombinować ;)

      Usuń
    4. Ja się cieszę,że jest dużo Kaia xD

      Usuń
  21. Ja mogę czekać nawet 10 lat, bo wiem, że rozdział ( jak i scenariusz, na który też czekam :p ) prędzej czy później się pojawi ^^ Chociaż ta ciekawość mnie zżera od środka :D
    Życzę dużo weny i czasu ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak czekam i czekam i doczekać się nie mogę ;( Jestem naprawdę ciekawa co będzie dalej,więc niech twoja wena przybędzie,a czas się mnoży żebyś mogła wreszcie skonczyć ten rozdział i dać nam go do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wena jest, ale niestety czasu brak :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że teraz będzie go trochę więcej,bo już nie mogę się doczekać.Widzę,że scenariusz już dodany więc biorę się za czytanie i czekam na rozdział

      Usuń
  24. Jak idzie pisanie???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idzie, ale wątpię, abym zrobiła wam ten prezent :(

      Usuń
  25. No to trzeba będzie jeszcze trochę poczekać...Ale do konca roku się wyrobisz?

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja ty tylko, żeby napisać :
    Merry KRIStmas <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej, wesołych świąt chciałam się tylko zapytać jak ci idzie scenariusz wiem że są święta ale mam nadzieję że szybko skończysz :) Weny życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i wzajemnie :*

      Jeśli mi się uda, to dzisiaj się do niego bardziej przyłożę ;)

      Usuń
  28. Wszystkim życzę Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej, jak ci idzie pisanie?? Wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, ludki.. Przestańcie pytać Krystal codziennie jak jej idzie pisanie. Jeśli będzie chciała to napisze i wstawi rozdział. Takim pytaniem nie zachęcicie jej do pracy ani nie dodacie otuchy, więc pls.. Przestańcie no.

      Usuń
    2. Inteligentny anonimie - może jesteś cholernym natrętem, który nie potrafi zrozumieć czynów innej osoby z własnej DOBREJ WOLI, ale inni nie chcą cierpieć przez Ciebie, więc grzecznie zamknij paszczę i idź stąd. Jeśli jesteś trollem to tym bardziej.

      Usuń
    3. To wolisz,żeby było pusto?Nic się nie działo?Ja rozumiem,że pospieszać nie jest ładnie,ale zawsze jest coś.I przynajmniej Krystal wie,że są osoby,które już nie mogą się doczekać...
      ~Inny Anonim

      Usuń
    4. I to nie jest tak,że ja to popieram,bo zawsze można napisać cokolwiek,no ale cóż...
      ~Cały czas Inny Anonim

      Usuń
    5. Anonim od inteligenta.
      Nie, nie wolę, żeby było pusto tylko marudzenie komuś dzień w dzień potrafi stać się męczące, a tego nie chcemy, prawda? Żeby Krystal była zmęczona i odechciało jej się pisać, bo non stop jej będą przypominać.

      Usuń
    6. Ja nie mówię,że to popieram,ale uważam,że to lepsze niż nic,a tak przynajmniej wie,że ktoś czeka...Ale to nie znaczy,że nie masz racji,bo tak,owszem,jest to uciążliwe...

      Usuń
    7. "Lepsze niż nic" to nawet za przeproszeniem końskie gówno mogło być. A ludzie muszą się nauczyć cierpliwości. Tyle w temacie.

      Usuń
    8. Ty masz swoje zdanie,ja mam swoje zdanie.Nie ma co tego roztrząsać.
      ~Inny Anonim

      Usuń
    9. Hej, hej, nie kłóćcie się, bardzo Was proszę :(

      Usuń
  30. napisac jedno słowo dla beki a tu taka kłótnia

    OdpowiedzUsuń
  31. Okej, spokój xD Powiem tak:
    Z jednej strony nie lubię jak ciągle mnie pytacie, kiedy nowy rozdział i w ogóle - irytuje mnie to, tym bardziej, gdy nie mam czasu na pisanie... xD Ale z drugiej strony...dziękuję za to :) Wtedy wiem, że czekacie na mnie i na moją twórczość, motywujecie mnie, wiedząc, że nie piszę na daremno i dla nikogo.

    Tak czy siak, wymieniajcie się zdaniami, ale nie kłóćcie, dziękuję.

    :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie chcę być natarczywa,ale chciałam zapytać czy już wiesz,czy dodasz rozdział przed Nowym Rokiem???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy rozdział niestety nie pojawi się przed Nowym Rokiem, chociaż bardzo chciałam...mianhe :(
      Szczęśliwego Nowego Roku! :*

      Usuń
  33. Nie chcę być natarczywa,ale chciałam zapytać czy już wiesz,czy dodasz rozdział przed Nowym Rokiem???

    OdpowiedzUsuń
  34. A wiesz może kiedy mniej więcej się pojawi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimku, myślę że kiedy będzie tego nie wie nikt, nawet Krystal. Oprócz rozdziału ma też na głowie scenariusze. A po za tym przecież Ona też ma życie prywatne i jej dzień na pewno nie polega tylko na pisaniu rozdziałów i scenariuszy. Kiedy będzie - to się okaże, a proszę Ciebie nie spamuj tym dzień w dzień ponieważ czasami takie komentarze zamiast motywować mogą wnerwiać :) I jako fan tego bloga i była pisarka mówię do wszystkich: Wspierajmy Krystal a nie wnerwiajmy ^^

      Usuń
    2. Dziękuję za zrozumienie :*

      Jak już wcześniej pisałam: denerwują mnie (w lekko uroczy sposób), ale też i motywują XD

      Usuń
  35. Podaje hasło: OKOŃ

    OdpowiedzUsuń
  36. Dobijmy do 69 komentarzy ^^ XD

    OdpowiedzUsuń
  37. Dobijmy do 100 komentarzy!

    OdpowiedzUsuń
  38. A czemu nie do 1000? :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Teraz będzie więcej Kai'a, Kris' a i Luhan'a YUPI!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę :D

      Usuń
    2. Może niekoniecznie, ale chciałam poznać Waszą opinię ;)

      Usuń
  40. Ale mało Suho T.T

    OdpowiedzUsuń
  41. 70 komentarz!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Wesołego Nowego Roku! ♡♥

    OdpowiedzUsuń
  43. No i popsuliście, a 69 to taka piękna liczba ;_;
    Też życzę Happy New Year ~ <3

    OdpowiedzUsuń
  44. No to jutro mamy rocznice!!
    Drugi miesiąc odkąd nie ma scenariusza!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałeś to specjalnie,żeby ją pospieszyć i wkurzyć...?Bo mnie bynajmniej wkurzyłeś

      Usuń
    2. Scenariusza? Nie wydaje mi się... :/

      Usuń
    3. Geniusz Anonim xD

      Usuń
    4. Chyba Anonim nie pomyślał zanim napisał ten komentarz. ;D

      Usuń
    5. a napisałem to dla beki i tyle
      taki ze mnie trel ohohoho

      Usuń
  45. głupia pomyła ale wiadomo o co chodzi ale i tak trzeba św iętowac.

    OdpowiedzUsuń
  46. Hej, wiem że pewnie to trochę irytujące pytanie, ale jak ci idzie pisanie. Życzę weny i miłego wieczoru. :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ejj... Krystal sama napisała, że trochę ją wkurza, że jesteśmy tacy natarczywi to czemu ciągle ją pytacie ?
    Tak jak ktoś wcześniej napisał : Krystal też ma swoje życie, przecież nie będzie pisała scenariuszy/rozdziału przez całe życie bez przerwy... Rozumiem, że jesteście ciekawi ( sama jestem bardzo ciekawa ), no ale trochę cierpliwości ... Trzeba pamiętać, że nie ma na głowie tego jednego bloga, ale trzy .

    OdpowiedzUsuń
  48. Widzę, że niektórzy są "sfrustrowani" tym, że nowy rozdział jeszcze się nie pojawił, przez co pojawiają się takie, a nie inne komentarze, za co przepraszam, bo to moja wina, ale proszę o trochę wyrozumiałości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko luuz

      Usuń
    2. Ja się chyba do tych sfrustrowanych zaliczam,a nie piszę takich komentarzy

      Usuń
    3. bywa i tak

      Usuń
  49. yoł
    jak tam idzie rozdział i wgl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyłączam się do pytania ;)

      Usuń
    2. Ja też się przyłączam ;D

      Usuń
    3. Chwilowo wstrzymany, bo egzaminy :(

      Usuń
  50. Krystal, myślę, że możesz te komentarze o oplu itp. usuwać, bo ludziom się nudzi i po prostu robią Ci syf na blogu. A to jest chyba w zupełności niepotrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  51. Jak tam u Ciebie Krystal?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale te egzaminy były bardzo proste. Najłatwiejszy angielski, ale to jak zawsze ale też historia-wos były proste.

      Usuń
  52. Hej Krystal ^^ To chyba twój najpopularniejszy post. Już ponad 100 komentarzy i to tym razem nie moja wina XD
    Jak ci życie leci? Mi bardzo szybko. Nawet nie wiem jak to jest stało, że już jest po nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba masz rację...xD Najpopularniejszy post pełen...spamu xD Odnośnie tego, że to nie twoja wina...właśnie chciałam to napisać xD

      bo mi też. Dopiero był Nowy Rok, a już jest połowa stycznia o.o

      Usuń
    2. a mi się dopiero przypomniało, ze mam mature w maju XD
      Juz po studniówce i trzeba sie naprawdę przyłożyć do nauki. Szkoda tylko, ze mam takiego wielkiego lenia

      Usuń
    3. Wow, ale wcześnie xD To tylko 4 miesiące zostały xD
      Nie martw się, nie tylko ty masz lenia >.<

      Usuń
    4. 4 i pół XD
      Może i nie tylko ja mam lenia, ale ta presja, ze jak sie nie przyłożę teraz to nie mam nawet co myśleć o wymarzonym kierunku, trochę mnie zżera

      Usuń
    5. No niech będzie, podałam krótszą wersję xD
      No właśnie...dlatego jednak warto się przyłożyć, bo potem będziesz żałować :/

      Usuń
    6. wiem wiem, ale mi sie nie chce XD

      Usuń
    7. To niech ci się zachce xD

      Usuń
  53. Tak miało być, ale jak widać...nie udało się >.< Ale już wkrótce nadrobię te zaległości :*

    W wolnej chwili na pewno cię odwiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Krystal.. Wiem i przepraszam bo pewnie to Ciebie wnerwia ale czy możesz określić na jaki termin możliwe że dodasz nowy rozdział? A może jakiś przedsmak np. kawałek nowego rozdziału? ^^ Czekam!
    PS. Proszę o brak pouczania mnie pod tym komentarzem bo wiem że kiepsko się zachowuje :/
    Papa <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem co czujesz nie zamierzam cię pouczać ale zastanawiałam się czy ktoś poruszy ten temat. Dołączam się do pytania :)

      Usuń
    2. Każdy boi się zapytać. ;_;

      Usuń
    3. Bo zaraz są "bulwersy" I ja także przyłączam się do pytania

      Usuń
    4. Nie chodzi o bulwersy tylko o natręctwo. Krystal wie, że się niecierpliwimy. Wie dobrze, że bardzo chcemy przeczytać jak najszybciej nowy rozdział, ale ludki, no.. Troszeczkę cierpliwości. Uszanujcie to, że zaczęła w ogóle pisać, że nadal jej się chce, po tylu komentarzach, że robi to z własnej woli i ma też swoje życie, obowiązki i problemy. Blog z opowiadaniem to nie jedyna sprawa na jej głowie tylko przyjemność, hobby. Nie ma obowiązku określania się wam kiedy coś doda. I skoro dana Yumi wie, że się źle zachowuje to nie powinna w ogóle pisać takiego komentarza.

      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    5. Momoko no i włąsnie taki "bulwers" napisałas.

      Usuń
    6. Jest ciekawa więc pyta,a fakt,że Momoko sobie napisze taki bulwers nic nie da,bo ludzie i tak to jednym uchem wpuszczą,a drugim wypuszczą. I nie rozpoczynajmy tu kłótni,bo Krystal znowu będzie przykro ;(

      Usuń
    7. Przecież to nie jest bulwers ani kłótnia. :) Po prostu wyraziłam swoje zdanie. Myślę, że mam do tego prawo. A Krystal pewnie jest bardziej przykro kiedy widzi, że jej czytelnicy są natrętni. Ciekawość ciekawością a natręctwo natręctwem. :3

      Usuń
  55. To tylko wymiana zdań ;p

    OdpowiedzUsuń
  56. UWAGA! NIE PISZMY ŻADNYCH KOMENTARZY BO momoko TO PRZESZKADZA! Niech królewna m. ma spokój! Wszystkie uwagi do momoko! I nie przestańmy dopóki momoko nas nie przeprosi. Jeżeli ktoś się ze mną zgadza niech nie pisze komentarza "Dołączam się" tylko niech nic więcej nie pisze bo momoko to będzie przeszkadzać! [Nie odpowiadam na komentarze do tego komentarza]
    /Uana - głos anonimów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli wskażesz mi zdanie, w którym napisałam, że nikt nie może pisać ŻADNYCH komentarzy to będę bić Ci brawo. :) Nie mam za co przepraszać, bo wyraziłam tylko swoją opinię. A podejrzewam, że Krystal już ma tego wszystkiego dosyć. Z góry przepraszam się za wtrącanie, ale naprawdę nie mogę znieść natręctwa, bo sama wiem jak to jest jeśli ktoś dzień w dzień o czymś Ci przypomina i ponagla Cię. Nie będę marnować już czasu na dyskusję z osobami, które nawet nie potrafią się podpisać pod swoim zdaniem tylko piszą z anomina.

      Pozdrawiam Cię Krystal i życzę wytrwałości. I jeżeli nie chcesz mieć takiego spamu pod swoimi postami to polecam po prostu odznaczyć opcję anonimowych komentarzy (do czasu aż wstawisz rozdział na przykład, bo wiem, że niektóre osoby chcą skomentować rozdział a nie mają tu konta).

      Usuń
    2. Ja się zgadzam z Momoko,a jeśli macie zamiar się obrażać za to,że napisała prawdę to gratuluję inteligencji :P

      Usuń
    3. Obrażają się za to, że wyraziła swoją opinię >.<

      Usuń
    4. Ludzie, uspokójcie się proszę xD
      Obserwowałam, co tu się dzieje (Krystal patrzy, a co!), więc postanowiłam zareagować. Każdy, ale to KAŻDY ma prawo do własnej opini, więc nie mogę zabronić tego w komentarzach, bo to po prostu chamskie i nietetyczne. Gdybym miała to naprawdę gdzieś, kompletnie wyłączyłabym dodawanie komentarze, ale nie zrobię tego, bo wasza opinia jest dla mnie ważna.
      Jak już wcześniej pisałam, możecie mnie pytać, choć czasem mnie to irytuje, nie powiem, że nie, ale mimo wszystko cieszę się, że wciąż cierpliwie (może niekoniecznie) czekacie :)
      Gdybym była na waszym miejscu, pewnie by mnie zeżarła ciekawość i non stop pisała do autorki, więc... xD

      Także nie denerwujcie się nawzajem, bo szkoda nerwów i zdrowia. To tylko kawałek tekstu, bajeczka o ulubionym zespole, dla niektórych wręcz absurdalna, nie warta uwagi :)

      Usuń
  57. To i ak nie pomogło bo jeszcze połowa ludzi pewnie jest ciągle obrażona XD Wina jest po dwóch stronach, więc spokój :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Wrzucie na luz, jest jeszcze tyle dni przed nami, na pewno doczekamy się opowiadania, =) Krystal weny życzę :-P Hwaiting!!!

    OdpowiedzUsuń
  59. Prawda, wytrzymaliśmy tyle więc jeszcze te kilka dni nam nie zrobi różnicy.

    OdpowiedzUsuń
  60. Jak tam idzie pisanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoretycznie jakoś idzie, ale w praktyce...kiepsko >.<

      Usuń
  61. My cousin live in Poland instructed me to this blog. You have a talent. When is the next chapter? :D Sorry but I can't write in Polish.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Really? Thank you :*
      I don't know, sorry. Lately I have a hard time :(
      It's ok :)

      Usuń
    2. So I wait :) but I hope it will be soon ;)

      Usuń
  62. Czekam i doczekać się nie mogę ;(

    OdpowiedzUsuń
  63. Kocham twój blog, no i oczywiście EXO. Czekam na następne rozdziały i życzę dużo ,dużo weny. Miłego dnia ♡

    OdpowiedzUsuń
  64. 3 miesiące ;(

    OdpowiedzUsuń
  65. Nic się nie dzieje, a teraz nawet nie ma komentarzy,żeby się pośmiać ;(

    OdpowiedzUsuń
  66. Niecierpliwie czekam na kolejną część opowiadania :D Fighting!

    OdpowiedzUsuń
  67. Kristal, uwielbiam to twoje opowiadanie, przeczytałam po raz kolejny i nie mogę się ogarnąć :D czekam na kolejną część, a także zapraszam innych na mojego bloga którego dziś stworzyłam, piszę w nim opowiadania wieloczęściowe, na razie mam jedno ale chcę być kiedyś taka jak Krystal,bo ona to ma talent.
    :D
    http://opowiadaniakpopowe.blogspot.com/ - Zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  68. Widzę, ze ten post żyje własnym życiem. A ty Krystal żyjesz? Mam nadzieje, ze miewasz się dobrze...
    Ja aktualnie odliczam dni do matury i jestem z tego powodu coraz bardziej zestresowana... Haha.. śmiać sie czy płakać.. chyba jednak płakać.

    OdpowiedzUsuń
  69. Hej przez przypadek trafiłam na tego bloga i muszę przyznać że opowiadanie jest bardzo ale to bardzo wciągające i trzymam kciuki abyś jak najprędzej dodała nowy rozdział :)
    wszystkie rozdziały przeczytałam w półtora dnia i jestem ciekawa jak się skończy ta historia :)

    OdpowiedzUsuń
  70. kurde ale tu cicho
    jak tam rozdział i wgl.

    OdpowiedzUsuń
  71. czy autorka żyje?

    OdpowiedzUsuń
  72. Czy autorka żyje, tego nie wie nikt. ;D Ale mam nadzieję, że tak i jak najszybciej da o sobie znać. :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Hej krystal mogłabyś się określić za ile dodasz nowy rozdział bo kocham twoje scenariusze i z niecierpliwością czekam na nowe tym bardziej że zakończyłaś w takim momencie ;( Życzę weny ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Krystal błagam cię, odezwij się T.T

    OdpowiedzUsuń
  75. Halo, Krystal! Daj jakiś znak, że tam jesteś. ;___;

    OdpowiedzUsuń
  76. Krystal, powiedz kiedy będzie kolejny rozdział?! Błagam powiedz że jeszcze żyjesz! >.<

    OdpowiedzUsuń
  77. rozdziału nie będzie a autorka wyjechała do andory
    #potwierdzone info

    OdpowiedzUsuń
  78. Skąd wiesz ?

    OdpowiedzUsuń
  79. Przecież by nas powiadomiła ...

    OdpowiedzUsuń
  80. Ludzie, to jest żart xD

    OdpowiedzUsuń
  81. NO JA MAM NADZIEJĘ

    OdpowiedzUsuń
  82. Krystal, błagam, odezwij się T.T

    OdpowiedzUsuń
  83. Blog umarł śmiercią naturalną

    OdpowiedzUsuń
  84. A może rzeczywiście coś się stało Krystal. To milczenie nie jest w jej stylu (chyba).

    OdpowiedzUsuń
  85. Krystal na pewno żyje! ;p
    Ona też jest człowiekiem i też musi borykać się ze swoimi problemami. W ostatnim poście na page sama pisze, że ma pracę! Dajmy jej czasu, musi wszystko ogarnąć i do nas wróci! ^^ Ja również nie mogę odczekać się kolejnego rozdziału, ale czekam bo mam przeczucie, że nas czymś zaskoczy! :D Również przeczuwam, że scenariusz, lub rozdział (bardziej prawdopodobne to pierwsze) pojawi się niedługo, bo będzie weekend majowy, a jak każdy wie, 3 maja (npXD) pracy nie ma i może coś wyniknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  86. Ja ryczę, gdzie jest Krystal. ;____; Czekam na zakończenie. Chyba nie wytrzymam. XD

    OdpowiedzUsuń
  87. Proszę Cię Krystal daj jakikolwiek znak że żyjesz...

    OdpowiedzUsuń
  88. i cały misterny plan też w pizdu

    OdpowiedzUsuń
  89. Nominowałam Cię do Versatile Blogger Award :) więcej na moim blogu http://young-k-pop.blogspot.com/
    Jejku świetne jest Twoje opowiadanie :D czekam na następny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Co jest ?? Halo ? Ktoś tam jeszcze prowadzi tego bloga ? Bo ja tu umieram ze zniecierpliwienia ! :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy zauważyłaś, ale od grudnia dodałam już dwa rozdziały...

      Usuń