.

.
Opowiadanie jest mojego autorstwa, które powstało na podstawie strzępków moich snów z EXO ;)

środa, 27 maja 2015

Ogłoszenie parafialne

Wiem, że długo mnie nie było, przepraszam >.< 
Ostatnio zdałam sobie sprawę, że ciągle Was tylko przepraszam, obiecuję, przepraszam i znów obiecuję. Tak być nie może! Non stop Wam obiecuję częstsze rozdziały, a w rzeczywistości tylko znikam i pojawiam się, gdy dopadną mnie wyrzuty sumienia i smutek, że kompletnie nie dbam o Was, o moich czytelników T.T Dlatego długo przymierzałam się do napisania tego wpisu...
Wiem, że moje tłumaczenia mogą Wam się nie spodobać, bo przecież Krystal ciągle obiecuje i nie dotrzymuje słowa, rzadko się odzywa, nie ma czasu i wymyśla coraz to nowsze wymówki, co równa się coraz rzadszym dodawaniem postów, a dopiero co pisała, że znajdzie czas i postara się pisać częściej. Cóż...może to kwesta presji, może kwestia czasu albo po prostu wypalenia. Sama nie wiem :/ 
 Mam nadzieję, że mi wybaczycie i zrozumiecie, chociaż, gdybym ja była na Waszym miejscu, bardzo by mnie to wkurzało, że czekam na rozdział w nieskończoność.
Niedawno się przeprowadziłam, skupiam na nauce i znalazłam nową pracę. Mam nadzieję, że "nowy start" zmieni moje podejście i nabiorę "świeżości". 
Nie będę Wam już nic obiecywała, bo to chyba nie ma najmniejszego sensu. Będę pisać w swoim tempie, a gdy coś dodam, na pewno to zauważycie :) Będę w zamian dawać znać o sobie częściej i odpisywać na Wasze wiadomości :)

Przepraszam i dziękuję T.T




59 komentarzy:

  1. Spokojnie Krystal ^^ Twoi czytelnicy na pewno Cię rozumieją (przynajmniej ja) :)
    Nauka, praca trudno to pogodzić, a do tego dla studentów zbliża się sesja ^^ Wiemy, że jak sobie wszystko poukładasz to na pewno coś dodasz :) Nie czuj presji, bo to niezdrowe. Oczyść umysł i postaraj się nie myśleć o czytelnikach tylko daj się ponieść wenie :*

    A'propos kończącego się roku szkolnego i akademickiego maturzystom chciałam życzyć udanych wakacji i trafnych wyborów kierunków studiów, uczniom trochę cierpliwości w tych ostatnich dniach nauki, a studentom zdanej sesji mam nadzieje bez poprawek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zrozumienie jak i cierpliwość na ostatnie dnia nauki oraz egzaminy :*

      Usuń
  2. Spoko loko Krystal. Uwierz, da się przyzwyczaić xD To chyba nie było zbyt pocieszające... No trudno xD Wynagradzisz nam wszystko nowym rozdziałem i po sprawie ^^ Byłabym nie szczera mówiąc, żebyś się nie śpieszyła, bo bardzo oczekuje na następny wpis ;-; Ale masz rację, pisz swoim tempem, zero presji, bo przecież nie o to chodzi :D Życzę szybkiego zapalenia, "świeżości", jak najwięcej czasu oraz szczęścia! Hwaiting~ <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie skomentuję tego XDD
      Wiem, że oczekujesz, zresztą nie tylko ty, ale jak piszesz wynagrodzę to Wam nowym rozdziałem XD
      Dziękuję :*

      Usuń
  3. Hej unnie~! <3
    Nie martw się :) Kochają to poczekają, no nie? ^^
    Pisz swoim tempem, aż tak nami się nie przejmuj. Naprawdę. To jest za duża presja. Bo wiesz, że ktoś czeka i pomimo, że nie możesz, starasz się jak najbardziej coś napisać i kompletnie ten rozdział/wpis Ci się nie podoba :) wiem coś o tym hahaha ♥
    W każdym bądź razie pamiętaj, że zawsze będziemy czekać i zawsze Ci wybaczymy :* (chociaż nie ma czego, nie jesteśmy maszynami, tylko ludźmi)
    Pamiętaj, że Cię kochamy! ^^ ♥
    Życzę weny! ♥
    Hwaiting~! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww, dzięki za miłe słowa, podniosłaś mnie na duchu :)
      No właśnie, doskonale o tym wiesz, więc również wiesz, jak to wszytko wtedy wygląda. A jak dochodzą dodatkowe obowiązki, to już tym bardziej :)

      Usuń
  4. Nic sie nie dzieje! Twoi czytelnicy zawsze będą z Tobą! Fighting <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie martw się, każdy ma czas, w którym wydaje mu się, że jego pisanie nie ma większego sensu, że do niczego się nie nadaje i w ogóle tylko iść i skoczyć z mostu :) Ale nic się nie przejmuj, bo to po jakimś czasie na pewno minie, zwłaszcza, jeżeli piszesz świetnie i masz pomysły. A tak jest ;) Zwyczajnie pisz o tym, co Cię fascynuje i wtedy, kiedy masz ochotę. I oczywiście rób sobie przerwy, bo od ciągłej pracy zwariować można :P
    Powodzenia i trzymaj się, na pewno wszystko będzie dobrze. Musi być! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzajmy, aż tak źle ze mną nie jest XDDD
      Oczywiście, że robię przerwy, bo inaczej człowiek by sfiksował :P
      Dziękuję :*

      Usuń
  6. Zawsze na Ciebie czekamy <3 Poczekamy i teraz :) Dobra przerwa, nie jest zła, a czasami jest bardzo potrzebna :) Wierzę, że gdy odpoczniesz wrócisz do nas z kolejnymi cudownymi rozdziałami, pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobiłaś takie intro, że myślałam, że przestajesz pisać bloga. Nie rób mi tego więcej xD Wiesz co? Ci co są studentami na pewno Cię rozumieją, przynajmniej taka ja. Niedługo będą wakacje, może letni nastrój przywróci Ci siły i chęci! Nie przejmuj się, każdy z nas wie, że jak obowiązków jest za dużo, to na przyjemności nieraz nie wystarcza czasu. Dojdź do siebie, my poczekamy.

    ~ Masło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, broń boże, przecież to moje drugie dziecko XDD <3
      Bloga nie mam zamiaru zawieszać/porzucać/kasować, never!
      Dzięki :*

      Usuń
  8. Przecież to wiadome, że każdy ma swoje życie i inne zajęcia niż tylko prowadzenia bloga. Także nie martw się, my będziemy tu wytrwale czekać na coś nowego, a ty skup się na nauce i pracy! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krystal kiedy planujesz dodać rozdział? :c

      Usuń
    2. Jak napisałam, nie będę obiecywała/zapowiadała nowego rozdziału, bo nawet nie mam go jeszcze napisanego ;(

      Usuń
  9. Kiedys gdy oczekiwałam na ciebie i twoje nowe scenariusze, byłam bardzo niecierpliwa i każdego dnia patrzyłam czy nie dodajesz nowego postu na blogu, ale gdy poszłam do 3 gim, poprzez natłok nauki do egzaminów i nabierania nowych doświadczeń życiowych raczej w stopniu bardzo pesymistycznym, nie to że zapomniałam, ale po prostu odstawiłam kpop na ostatni plan. Poprzez te czynniki zrozumiałam, że każdy ma na wszystko czas i przyjdzie to w odpowiednim momencie, tylko że wystarczy mieć tą cierpliwość. Krystal, poprzez moją wypowiedź chcę Ci uświadomić, że ile byśmy nie czekali, to i tak przeczytamy kolejny rozdział, bądź scenariusz z wielkim bananem na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, doskonale wiesz, że nauka potrafi sprawić, że musisz przyjemności odstawić na bok, niestety.
      Dziękuję za słowa otuchy :*

      Usuń
  10. To teraz czas bym i ja cie uspokoiła ^^ rok szkolny to okropny morderca weny i tak mnie dziwiło, że miałaś czas coś tak wspaniałego napisać *.* teraz zbliżają się wakacje i w końcu można odpocząć od nauki ;3 nie mówię że od pracy, bo warto zarobić parę groszy, ale to właśnie szkołą żyje się 24 godz na dobę, czasem nawet w weekend ;cc lecz mam nadzieje że w końcu wypoczniesz, a wena cie sama dopadnie, nie znasz dnia ani pory ;3
    Nie przejmuj się teraz nami <3
    Ważne, że dałaś nam oznakę życia i wyjaśnienia ;*
    Twoje życie nie ogranicza się tylko do tego bloga, proszę cię nie zapominaj także o tym żeby po prostu żyć rzeczywistością i czerpać z niej jak najwięcej!
    Oczywiście czekam z utęsknieniem, ale nie naciska, bo wiem, że warto na cb czekać <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa :*
      Praca pracą, ale na szczęście jeszcze nie żyję samą szkołą 24 godz na dobę :D
      Pozaliczam co trzeba i powoli będę się starała wrócić do pisania :)

      Usuń
  11. Hej Krystal :D Właśnie skończyłam czytać twoje opowiadanie i mnie zatkało! Piszesz genialnie! Już nie mogę się doczekać ciągu dalszego. Oczywiście pisz w swoim tempie i wstaw kiedy będziesz gotowa. Miło by jednak było gdybyś napisała co tam u ciebie słychać. Mamy jeszcze czekać, czy dałaś sobie z tym spokój? Pamiętaj że masz naprawdę wiernych czytelników! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przebrnęłaś przez te wszystkie rozdziały? Wow, jestem pod wrażeniem :D Dziękuję ślicznie :*
      Obecnie zdaję egzaminy i powolutku przymierzam się do pisania, ale to jeszcze pewnie trochę potrwa :)

      Usuń
  12. Kiedy następny ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, utknęłam w połowie T.T No i mam aktualnie depresję pokoncertową :c

      Usuń
  13. Droga unnie~ Komentuję pierwszy raz, musiał on kiedyś nastąpić ^^ Na Twoje opowiadanie natrafiłam stosunkowo niedawno. Bardzo się cieszę, że je znalazłam. ♥ To bez wątpienia najlepsze opowiadanie jakie znalazłam w internecie. Masz ogromny talent, nie zmarnuj go! ♡ Po przeczytaniu krzyczałam, ryczałam, piszczałam, wszystko. Nie wiem czemu, ale postać Jongina wzbudziła we mnie największą chęć sparowania z Haną, ewentualnie Lay. Nie wiem czemu postać Krisa choć cudowna mnie nie przekonuje.Trzymam za Ciebie kciuki, hwaiting unnie! ♥ //trzyma kciukasy za KaiHanę//
    Saranghae Krystal!!! *^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za twoje miłe słowa, naprawdę <3 To mi dodaje siły i wiele energii <3 Nawet nie wiem, co powinnam jeszcze napisać, chociaż twój komentarz sprawił mi tyle radości <3

      Usuń
    2. Jesteśmy cierpliwi i naprawdę na kolejny rozdział warto poczekać *o* Cieszę się, że mój komentarz sprawił Ci dużo radości! ♥ Sama wiem jak to z weną różnie bywa ;-; (ja i wymyślanie fabuły to masakra, ale muszę się za siebie wziąć, chcę w końcu napisać coś dobrego, yaaah) No, reasumując życzę dużo weny, wierzę w Ciebie! ♥
      ~Sehunnie aka Dziobak~

      Usuń
  14. Z niecierpliwością czekam na next :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz świetnego Bloga. Czekam na Twój powrót. :P
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award.
    http://podrozdoazjidajsieponiescfantazji.blogspot.com/p/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Please Krystal wracaj z kolejnym rozdziałem :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że powrócisz na bloga z kolejnym rozdziałem ;) muszę przyznać, że czekam z niecierpliwością na nexta ;-; :) w każdym bądź razie dużo weny! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Niecierpliwie czekam! Wrcaja jak najszybciej! :P

    OdpowiedzUsuń
  19. WRACAJ please T.T <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Unnie mam nadzieję, że u Ciebie wszystko dobrze. ;-;
    Pozdrawiam cieplutko! ♡
    ~Sehunnie aka Dziobak~

    OdpowiedzUsuń
  21. Please wróć z następnym rozdziałem ����

    OdpowiedzUsuń
  22. Please wróć z następnym rozdziałem <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nadal czekam ♥ I będę czekać tak długo, jak będzie to potrzebne ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Wakacje tuż tuż, EXO mieli comeback to może ty też? ;-;

    OdpowiedzUsuń
  25. Krystal, tęsknimy za Tobą, wracaj proszę ;***

    OdpowiedzUsuń
  26. Niedawno odkryłam tego bloga, ale sie zakochalam w tej opowieści, więc wróć, proszę, muszę wiedzieć co z Kai'em!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że już niedługo się dowiesz :)

      Usuń
  27. Hej...taj jak osoba dwa komentarze wyżej odkryłam tego bloga niedawno chociaż ja troszeczkę później...ale do rzeczy po prostu ta historia urzekła mnie bardzo bardzo mocno i kończąc przed chwilą ostatni rozdział jaki jest po prostu nie mogę wytrzymać zwłaszcza jak Kris w końcu powiedział co czuje do Hany...Chciałabym wiedzieć co z Kai'em który zniknął...Zastanawiał się tez nad tym że post ten dodany był niecałe 2 lata temu więc nie wiem czy aby czasem nie dokończysz tej historii o której będę myśleć od dzisiaj aż do momentu w którym może dodasz nowy rozdział...Przepraszam że jeśli to przeczytasz to pewnie zmęczy cie ale wiedzy ze po prostu pokochałam twojego bloga i oczywiście rozumiem to że nie zawsze jest czas i po prostu brak weny,siły i czasu ale...jeśli kiedyś zechcesz dodać rozdział Kolejny rozdział to wiec że zaglądsć tu będę codziennie by sprawdzić czy czasem czegoś nie ma mam nadzieje ze nie porzucilas przez te 2 lata tego bloga i opowiadania bo była by to bardzo wielka starata zwłaszcza że historia ta jest po prostu niesamowita...Jeszcze raz przepraszam za to że tak rozpisałam i że musiałaś to czytać... XD Życzę Ci Krystal dużo weny i mam nadzieje pewnego dnia ujrzeć dalsza historie Tego cudownego opowiadania na którego czekanie nie przyjdzie mi łatwo... <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Krystal..żyjesz jeszcze? Odezwij się proszę

    OdpowiedzUsuń
  29. Mimo tyle czasu minelo... nadal czekam od 2014 na Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  30. Czy wszystko dobrze? Jutro mijają dokładnie 3 lata od kiedy zniknęłaś, a ja dalej się łudzę, że wrócisz do nas i będziesz kontynuować to opowiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Krystal, odezwij się chociaż i powiedz co dalej..

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja się dalej łudzę, że wrócisz... Jesteś pewnie dorosła, masz zapewne dzieci. My jako wierni fani czekamy aż dokończysz opowieść. Nie odrzucaj nas. Nie trać weny. Kochamy Cię.

    OdpowiedzUsuń