.

.
Opowiadanie jest mojego autorstwa, które powstało na podstawie strzępków moich snów z EXO ;)

poniedziałek, 9 marca 2015

Comeback+zapowiedź nowego rozdziału

TADA! Po niesamowicie długiej przerwie wracam w końcu do Was wraz z zapowiedzią. Mam nadzieję, że jeszcze jakoś to przeczekacie, zanim pojawi się rozdział :) Dziękuję, że na mnie czekacie <3


[...]

Bolą mnie oczy od tej jasności.

Czyżbym kiedyś, w przeszłości, nie poświęcała mu należytej uwagi?


- Przestań się wygłupiać!

- Ale to nie ja!

- Hana, nie zostawiaj mnie tutaj samego! 


Zemsta jest ważniejsza!


- Po raz pierwszy moja moc zawiodła.

- Co?!

- To nie był zwykły sen, Lay.

- To znaczy? 

[...]


25 komentarzy:

  1. już bym chciała cały rozdział <3 mam nadzieję że szybko go dodasz <3 cieszę się że wróciłaś i mam nadzieję że nie będziemy czekać za długo <3 to ani ociupinke mnie nie usatysfakcjonowało tylko bardziej zniecierpliwiona jestem co do nowego rozdziału <3 buziaki <3
    ~Niewidzialnaa~

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko już sie doczekać nie mogę! Jestem naprawdę zniecierpliwiona, że jeszcze muszę czekać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Całe szczęście, że żyjesz, ale mogłabyś dodać cały rozdział a nie tylko wyrwany z kontekstu dialog... ta niewiedza jest irytująca, a teraz będzie mnie zżerać od środka i zamiast spać będę rozmyślać o Twoim opowiadaniu... ehh.. następnym razem wróć z całym rozdziałem ^^

    화이팅 ~ <3

    OdpowiedzUsuń
  4. YAH! już to pisałam na fb, ale co tam XD Znowu mi poprawiłaś humor <3 ja tu zdycham głowa mnie boli, gardło mnie boli, wszystko mnie boli! A tu paczam i zapowiedź! XD Może i trochę krotka, ale ważne, że żyjesz ;3 fajnie, że nie piszesz na siłe, jak inni 'żeby było co tydzień' to się tak nie da ;cc dzięki temu, że piszesz wtedy kiedy masz na to ochotę twoje rozdziały nie tracą na jakości ^^ z weną czasem trudno, więc dobrze, że cię w końcu naszła. Jeśli jeszcze nie skończyłaś to się nie śpisz, jeśli chodzi o mnie to mogę jeszcze poczekać jak coś *chociaż przyjdzie mi to z trudem ^^* Dobrze, że wróciłaś, tęskniłam (od lutego, ale tęskniłam XDD) i niech wena będzie z Tobą ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaaa gdzie ja mam głowę? XD Zapomniałam pochwalić nowego, pięknego nagłówka ^^ Eksoły jak zwykle boscy *.*

      Usuń
    2. Uważam, że pisanie na siłę nie jest dobre, bo wtedy tekst jest niedopracowany i zwykle mu brakuje tego czegoś :) Nie lubię tego i wiem, że wiele osób wkurza się, gdy nie wracam wtedy, kiedy chcą, ale to właśnie dlatego, by nie dawać wam do czytania jakiś ochłapów i zostawiać uczucia niedosytu :)

      Chociaż ty zaważyłaś nowy nagłówek, dziękuję <3

      Usuń
    3. ja się tam nie wkurzam ^^ sama kiedyś pisałam i wiem jak to jest jak inni naciskają na nowy rozdział ;cc na początku to motywowało, ale potem irytowało -,- i wychodziło, jak wychodziło potem... pełen szacun, że kontynuujesz pisanie i piszesz wspaniałe rozdziały, wtedy kiedy masz na to ochotę, to rzadkość wśród blogerek (wież mi na słowo, trochę się naczytałam w swoim życiu ^^)

      Zapewne nie tylko ja zauważę jeszcze nagłówek, tylko wiesz... te feelzy, że zapowiedź i człowiek traci głowę XDDD

      Usuń
    4. No to tym bardziej wiesz :)
      Wiem, całkowicie rozumiem XDDD

      Usuń
  5. TAK! WRACAJ JUŻ, PROSZE! <3 JA POTRZEBUJE HETERO OPOWIADAŃ O EXO (INNYCH NIŻ MOJE WŁASNE), A TWOJE JEST NAJLEPSZE <3 CZEKAM NIECIERPLIWIE <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, niestety mało mamy opowiadań hetero T.T

      Usuń
  6. Wchodzę na bloga i pierwsze co widzę - zmiana nagłówka (który swoją drogą jest cudowny). Przyśpieszone bicie serca, scrolluję w dół i widzę zapowiedź.
    Przeczytałam ją kilkanaście razy, dosłownie nie odrywając wzroku od ekranu i nie mrugając.
    Wciąż nie mogę uwierzyć, że wróciłaś! :D
    Nie mogę się doczekać całego rozdziału jak i kolejnego scenariusza na drugim blogu i jestem niesamowicie szczęśliwa, że na dniach (znaczy, mam taką nadzieję) w końcu się dowiem, co się działo dalej ^.^
    Fighting unnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak jeszcze ty zauważyłaś nowy nagłówek,dziękuję <3 To uwierz, uwierz, bo naprawdę wracam :)

      Usuń
    2. Uwierzę jak zobaczę nowy rozdział :p XD
      a tak wgl to w zapowiedzi jest zdanie 'Czyżbym kiedyś, w przeszłości, nie poświęcała mu należytej uwagi?' mam odnośnie tego pytanie. To nawiązanie do wątku z Tao? XDD

      Usuń
    3. Zobaczysz ;)
      Nie chciałam nic zdradzać, ale jako mały spoiler mogę powiedzieć, że tak XDD

      Usuń
    4. Haha, wiedziałam XD
      to oznacza więcej Tao ^_^

      Usuń
    5. To po co pytałaś?! XD Nic już więcej nie powiem, zamykam usta XDD

      Usuń
    6. Chciałam się upewnić ;)

      Usuń
  7. Kurde, Krystal to jednak trochę tak jak Exo xD Comebacku jeszcze nie ma, ale już wraca z czymś nowym *.* <333 Hwaiting!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no tak wyszło, nie miałam takiego zamiaru XDD Dziękuję <3

      Usuń
  8. Nie moge sie doczekać ! I fajnie że jesteś z powrotem <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak wrzucisz rozdział 30 marca to śmiechnę ._.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 30 marca? A niby dlaczego wtedy? :)

      Usuń
    2. Eksoły wracają z albumem <3 *.*

      Usuń
    3. Ahha, faktycznie, zapomniałam :)

      Usuń
  10. Piszesz opowiadanie którego tematyką jest K-pop ? Zapraszamy do naszego nowego spisy -----> http://szafa-blogow-k-popu.blogspot.com/ Zgłoś się do nas !
    Ps. Poszukujemy ludzi do załogi c:

    OdpowiedzUsuń