.

.
Opowiadanie jest mojego autorstwa, które powstało na podstawie strzępków moich snów z EXO ;)

środa, 12 listopada 2014

Ogłoszenie parafialne.

Tutaj Krystal ^_^ Żyję, jak widać.
Przepraszam, że nie dodaję rozdziałów. Ostatnio mam na głowie szkołę, więc jestem zajęta pisaniem, ale niestety nie takim, którym byście chcieli. Od niedawna robię też prawo jazdy, więc więcej siedzę w książkach i płytach. Nie mam głowy do bloga, choć tęsknię za nim i za Wami też. Dopóki nie ogarnę szkoły i prawka, niestety nie będę publikować nic nowego, przepraszam >.< 

19 komentarzy:

  1. Hej! :D
    Hyhy.. Trzymam kciuki za to żebyś zdała ^-^ Oj wiem ile z tym zachodu.. No i jeszcze szkoła.. :c Ach.. Nie pozostaje nic innego jak życzyć Ci powodzenia! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Skoro wiesz, to wiesz jak to jest xD

      Usuń
  2. Przecież nie musisz się tłumaczyć xD Każdy ma swoje życie xD
    Życzę ci powodzenia z tym prawkiem ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Poczekamy wierne, nie ma pośpiechu ^^ Opowiadanie nie jest najważniejsze. Życzę powodzenia z prawkiem. Sama planuje iść i szczerze mówiąc jak o tym pomyślę to mi się wątroba z żołądkiem miejscami zamienia. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest najważniejsze, fakt, ale wiem jak to jest, gdy się czeka na swoje ulubione opowiadanie a autorka odwleka, nie pisze, a człowiek wariuje z niecierpliwości XD

      Dzięki za miłe słowa :* Skoro tak źle się czujesz na myśl o prawku, to nie rób go jeszcze :)

      Usuń
    2. bardzo chce prawko mieć, bo samochodzik już na mnie czeka, ale boję się tego panicznie, bo wydaje mi się, że będę prze okropnie strasznym kierowcą xd
      też wariuję z niecierpliwości, ale będę czekać wiernie. Zwałszcza, że jest to chyba jedno z najlepszych opowiadań hetero o exo, a na ich punkcie mam ostatnio obsesje xd

      Usuń
    3. Ty już przynajmniej masz samochodzik XD

      Dziękuję :* Gdy uporam się ze wszystkim, postaram się wrócić do opowiadania :*

      Usuń
  4. Też robię prawko i jestem na studiach! Znam Twój ból kochana <3 Trzymaj się no i zdamy za pierwszym oczywiście! ~ Masło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to w takim razie wiesz jak to jest <3
      Póki co narazie cackam się z teorią, ale dzięki :*

      Usuń
  5. Bardzo podobają mi się twoje opowiadania już nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału . Tak z czystej ciekawości ,dodasz jeszcze w tym roku , czy możemy spodziewać się w przyszłym? :) Powodzenia na studiach!.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* Na 99,9% nowy rozdział pojawi się w tym roku :D

      Usuń
  6. Już kiedyś czytałem twoje opowiadanie ^ ^ Ugh było to jeszcze przed odejściem Krisa z Exo

    W każdym ani trochę nie żałuje, że wróciłem do czytania! Opowiadanie jest naprawdę super i chyba nie znajdę słów pochwały dla autorki, bo każde zdecydowanie nie przekazywałby tego co chce przekazać

    Ps. Gratuluję 70000 wejść na bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Dziękuję, miło mi to słyszeć :)
      70000? Gdyby nie ty, nawet bym nie zauważyła! o.o

      Usuń
  7. WESOŁYCH ŚWIĄT!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że szybko coś dodasz. Ja kocham to opowiadanie i zawsze z niecierpliwością sprawdzam, czy coś nowego dodajesz. Życzę weny i ogólnie powodzenia!

    http://kpopoweficzki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Annyeong unni i reszta ludu <3 Jak wam minął czas wolny? Unni kiedy wrócisz z nowym rozdziałem? Nie mam co czytać (tak bardzo smuteczek :()

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy wrócę? Moje egzaminy powoli dobiegają końca, więc myślę, że już wkrótce :) Na pewno niedługo się odezwę :)

      Usuń