.

.
Opowiadanie jest mojego autorstwa, które powstało na podstawie strzępków moich snów z EXO ;)

poniedziałek, 22 września 2014

Zapowiedź.

Z racji tego, iż moja czytelniczka ma urodziny (tak, o tobie piszę! XD), a niestety czas nie pozwoli mi na dodanie rozdziału dzisiaj, jako prezent urodzinowy zostawiam maleńką zapowiedź nowego rozdziału. Mam nadzieję, że spodoba ci się ten prezencik, a reszcie czytelników umilę te kilka sekund (xD).

[...]

- To cuchnie pułapką na kilometr...
Hyung, musimy się zdecydować czy się w to pakujemy czy nie...

- Co mu zrobiliście?
- To na co zasłużył.

Więc tak wyglądało moje życie na Ziemi?

 - Przecież taka okazja była jak jeden na milion, a może i więcej? 

 Chrzanić ten cholerny plan! 

- Po moim trupie.
- Da się zrobić.

Masz za swoje!

[...]


September.


12 komentarzy:

  1. Nie wierzę, po prostu nie wierzę xD codziennie wchodzę zobaczyć czy nie pojawiło się coś nowego i akurat dzisiaj, kiedy mam kiepski dodałaś "zapowiedź". Jesteś moim wybawcą *zgina się w pokłonach* humor mi się momentalnie poprawił i aż dostałam powera do działania :D W sumie to mój pierwszy komentarz i się trochę wstydzę :P Życzę dużej ilości weny na przyszłość, pięknie piszesz i oby tak dalej! Hwaiting :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to uwierz xD
      I nie wstydź się, pisz kiedy chcesz ;)
      Aha, i dziękuję za wenę :*

      Usuń
  2. Jedno pytanie... To kiedy rozdział? xD *żarciki oczywiście.. *
    Bardzo lubię Twojego bloga i już nie mogę doczekać się nowego rozdziału.. Mam nadzieję, że niebawem będziesz sobie mogła odpocząć, a później na spokojnie napisać nowy rozdział! :3
    Pozdrawiam i weny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kristusie! Całować po stopach osóbkę, która ma dziś urodziny! A i wszystkiego dobrego, spełnienia marzeń i czego tam sobie zapragniesz :*
    ~Kristina ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nie muszę mówić, że cię kocham :) Strasznie sie cieszę a dzisiaj na dodatek jakiś debil jak graliśmy w hokeya to tak uderzył piłkę, że mnie w rękę trafiła (jeszcze w prawą a ja praworęczna jestem) i mam zwichniętą przez co muszę iść do lekarza :( Ale ta zapowiedź mnie pocieszyła. Saranhyeo Krystal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww, ja ciebie też <3
      Oj, bidulko ty moja, mam nadzieję, że szybko się zagoi :)

      Usuń
    2. Ja też ale bede miała więcej czasu żeby się nauczyć piać lewą ręką hahahaha

      Usuń
    3. Haha, pisanie lewą ręką to nie lada wyczyn xD

      Usuń
  5. Jeszcze tydzień, ehh nie mogę się doczekać!
    Zgaduję, że nie jestem sama!
    Czekamy kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bloga. jakiś czas temu, podesłała mi przyjaciółka, wszystkie rozdziały przeczytałam w jedną noc, a teraz jak głupia codziennie sprawdzam, czy nie dodałaś czasami czegoś nowego! :c
    Zapowiedź... Czekam, czekam z niecierpliwością, przeczuwam dużo zwrotów akcji, haha! :D

    Hwaiting, Krystal! <3
    ~ Tamashi ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajną masz tą przyjaciółkę xD
      ~Kristina^^

      Usuń