.

.
Opowiadanie jest mojego autorstwa, które powstało na podstawie strzępków moich snów z EXO ;)

wtorek, 24 czerwca 2014

Zapowiedź II - i ostatnia

Egzaminy zdane, pora zająć się Wami :) Wiem, że czekacie, bo poprzedni rozdział był w listopadzie (!), dlatego też, żeby podsycić Waszą ciekawość - mały spoiler.

[...]

We are one, pamiętasz?

"Chcesz się założyć?"
Żadnych zakładów!

Więcej. Chcę zobaczyć więcej.

- Zdecydowanie lepiej wspominam to.
- Och, naprawdę? 

- Inni jakoś mogą, a ja nie. Czuję się dyskryminowany.

- To twoja wina!
- Mówiłem ci, żebyś trzymał swoje nerwy na wodzy!

Tylko co chcesz mi powiedzieć? Nie rozumiem cię...

[...]

Wyczekujcie nowego rozdziału już w tym tygodniu ;]

9 komentarzy:

  1. Czekam z niecierpliwością :3

    OdpowiedzUsuń
  2. omo :3
    Jejciu nawet nie wiesz z jak tętno mi podskoczyło jak zobaczyłam, że dodałaś post :3
    Czekam na rozdział~♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Radość w oczach, nosie, przeplata się między palcami, wystaje uszami, a moje serduszko się coraz bardziej raduje! ^^ Dawaj Krystal! Czekaliśmy na Ciebie! ^_^ Nie wiem czemu, ale naprawdę chcę wiedzieć, kto się czuje dyskryminowany! :D Hwaiting!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejciu nareszcie! Kiedy dodasz rozdział?? :)))

    OdpowiedzUsuń