.

.
Opowiadanie jest mojego autorstwa, które powstało na podstawie strzępków moich snów z EXO ;)

niedziela, 27 października 2013

Ogłoszenie parafialne.

  Tutaj Krystal! ^^ Nie martwcie się o mnie. Żyję i mam się dobrze. Prawie...
Wiem, że obiecywałam Wam nowy rozdział, aż w końcu skończyło się na obiecankach-cacankach, za co Was bardzo przepraszam :( Nawet pisałam, że mam mniej więcej połowę rozdziału i naprawdę sądziłam, że uda mi się go dodać, nim zaczęło się to wszystko, ale nie wyszło...
          Ostatnio jestem tak zabiegana... Jeśli wcześniej myślałam i narzekałam, że mam mało czasu na cokolwiek, to byłam w błędzie. TERAZ naprawdę nie mam czasu kompletnie na nic. Praktycznie nie mam mnie w domu. Praca. Szkoła. Chwila wypoczynku. Praca. Szkoła. Chwila wypoczynku. I tak w kółko. Mam na głowie masę rzeczy, do której dopisuję nowe, a których nie mam nawet kiedy zrealizować (nauka, pisanie prac semestralnych, czytanie lektur czy chociażby zwykłe porządki w pokoju i poukładanie kosmetyków, które walają się dosłownie wszędzie - moja mama chyba lada dzień mnie zabije xD). W dodatku sama nie czuję się najlepiej, bo mam głupie wrażenie, że utknęłam w jakiejś cholernej czasoprzestrzeni - w moim życiu i w mniej więcej tym samym czasie, co rok temu, powtarzają się problemy rodzinne, z którymi ciężko mi się uporać, przez co każdy członek mojej rodziny jest totalnie rozchwiany emocjonalnie >.< Spróbujcie do tego dołożyć inne obowiązki, a Wasze życie zaczyna być męczące...
          Nie to, że się żalę, ale uznałam, że powinniście wiedzieć. To nie tak, że Wam naobiecywałam i nie dotrzymałam słowa, nie. Tęsknię za Wami wszystkimi. Tęsknię za pisaniem. Tęsknię za EXO (lol). Mam w głowie tyle pomysłów na kolejne rozdziały, które ciągle odnotowuję w głowie i nie mam kiedy ich spisać. A najbardziej frustruje mnie to, że zabrakło mi zaledwie odrobinkę tekstu i czasu, by dodać w końcu obiecany Wam rozdzialik >.<
          Niemniej jednak NIE ZAWIESZAM BLOGA! (w życiu!) Potrzebuję po prostu trochę czasu, by wszystko sobie poukładać. W każdej chwili mogę coś naskrobać i wrzucić (kto wie?). Mam nadzieję, że nastąpi to bardzo szybko i znów będę mogła dla Was pisać :) 
Nie zapomnijcie o mnie, proszę ;*

5 komentarzy:

  1. Hwaiting! Wszystko będzie dobrze ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. O tobie? Zapomnieć? No chyba raczej się nie da! <3 I tak, pogodzenie pracy ze szkołą, a raczej wnioskuje, że studiami to już jakiś problem, a co dopiero, jak dochodzą rodzinne obowiązki? oO Apogeum normalnie! ja sama uczę się zaocznie i mogłabym iść do pracy, jednak nie idę nie ze względu na lenistwo, a dlatego, że chyba by mi psycha padła przy takim trybie życia. No niestety, nie jestem aż tak ambitna, aby potrafić pogodzić to wszystko na raz, mimo iż z chęcią poszłabym coś sobie zarobić, pomijam już fakt, że przygotowuje się do matury. ;/ Dlatego też podziwiam Cię i to bardzo! Wielbię i napiszę, że nawet kocham haha <3 Więc trzymaj się i wracaj do nas, jak najszybciej, jak tylko da Ci się choć trochę załagodzić to napięcie z życiu. :****
    Pozdrawiam. ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Dasz radę ;) Codziennie tu przychodzę i sprawdzam czy nie dodałaś nowego rozdziału >.< Ale kompletnie Cię rozumiem ;) Trzymaj się, dasz radę. Zawsze możesz liczyć na swoich fanów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham cię kocham cię kocham i nie zostawie tego przemagicznego opowiadania o EXO, wiec sie trzymaj i pamiętaj tez o czytelnikach. Poukladaj sobie w życiu i wracaj jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiesz jak się cieszę z tego ze nie zawieszasz bloga :)) Wszystko na pewno się poukłada a my na pewno zaczekamy także hwaiting! ^^

    OdpowiedzUsuń