.

.
Opowiadanie jest mojego autorstwa, które powstało na podstawie strzępków moich snów z EXO ;)

niedziela, 7 listopada 2021

Malutka zapowiedź nowego rozdziału :)


Następnym razem ochronię ich wszystkich.

- Luhan!
- Nie chcę się wtrącać, Hana...

To wszystko przez ciebie! Jak to przeze mnie?

- Pokłóciliście się wtedy? O Kai'a?

Czy było coś jeszcze gorszego, niż odkopanie i skradnięcie połowy drzewa życia?

- Prędzej umrę, niż to się stanie!

Kai to po prostu Kai, głupek.

- Zostańcie wszyscy tutaj i pod żadnym pozorem nigdzie nie wychodźcie, rozumiesz?

Nie, to cholerny podrywacz i tyle! Przecież lubiłam Krisa, prawda? Prawda? 

- Ładna scenka.
- Yah, przestań!

Nie może mi po prostu powiedzieć? Po co te cholerne tajemnice?

- Ona go zabije, nieważne jaką wymówkę wymyśli!

***

Podoba się? W końcu po 5 latach (!!!) kontynuuję niezwykłą historię z EXO. Będzie się działo, obiecuję ;) Dziękuję, że wciąż chcecie ją czytać, kocham Was <3




6 komentarzy:

  1. Cudownie! Nie mogę się doczekać na pełną wersję rozdziału

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że pełna wersja również ci się spodoba i że nie będziesz zawiedziona <3

      Usuń
  2. Hejka, kiedy będzie rozdział o Exo ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy Kai będzie w nowym rozdziale? Kocham to, jak go przedstawiłaś w tym opowiadaniu <3

    OdpowiedzUsuń